最近優質韓劇-沒關係,是愛情啊-非常火紅,配樂更是棒!

一起來深夜輕款搖擺吧!

莓子自己英翻中拙翻譯了一下,基本上這首歌就是在讚嘆這個地球的美好,只要你願意對簡單的事物開始感動與觀察!

美好的細節無處不在~

Oceans apart and it's heavy on my heart
Roll and row but my rolling game too slow
I'm happy you know

I'm spending my time watching the ship and the globe
Why beauty's in the simple things
Your sweetness and your elegance
I'm happy you know

遠隔重洋,你在我的心中一樣那麼有份量。

時間飛逝但我從未停止的遊戲卻很緩慢的進行。

你知道我是如此的快樂啊!

我花費時間專注在這些船兒與這個世界。

為什麼簡單的事物總藏著美麗呢?! 那麼甜美與優雅!

你知道我是如此的快樂啊!

paa pa pa paa pa pa paa papa pa paa paa 2X

Oceans apart and I'm sailing on my dreams
Roll and row but my rolling game too wild
I'm lost in your smile

I'm spending my time watching the ship and the globe
Why beauty's in the simple things
Your sweetness and your elegance
I'm happy you know

遠隔重洋,我正在夢裡航行著呢!

時間飛逝但我從未停止的遊戲卻還是很狂野啊。

我迷失在你的笑靨裡了!

我花費時間專注在這些船兒與這個世界。

為什麼簡單的事物總藏著美麗呢?! 那麼甜美與優雅!

你知道我是如此的快樂啊!

paa pa pa paa pa pa paa papa pa paa paa 2X   (break)

paa papa paa pa pa paap paa paaa 4x

 

arrow
arrow

    野莓子 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()